تعرفه و قیمت سئوسازی سایت رشت

Tariffs and prices for SEO site growth

 در مجموعه سئو وب سایت رشت انواع خدمات گوناگون مانند سئو ، طراحی سایت ، تبلیغات و طراحی اپلیکیشن های موبایل و طراحی استارت آپ و برندینگ و بازاریابی انجام میگردد. این مجموعه با 12 سال پیشینه در طراحی و ساخت وب سایت و با در دست داشتن بیشتر از 500 پروژه موفق دولتی و غیردولتی، داخلی و خارجی قادر بوده یکی از بهترین آژانس های صاحب سبک باشد که با وجود رضایت کامل بیش از 93 درصد از تمامی پروژه ها از منظر مشتریان موقعیت استثنا ای را بسازد. سئو وب سایت رشت در عرصه های متفاوت دیجیتال مارکتینگ بشکل پکیجی و مجموعه ای، خدماتی به مشتریان ارائه میدهد. این گونه خدمات در فرم پکیجی جامع از Marketing Plan و Bussiness Plan و تلفیقی با Digital Marketing بوده که شما را با کمترین هزینه ممکن وارد بازار رقابت میکند و برای شما جذب چشمگیر مشتری در اینترنت را بدنبال خواهد داشت. در نهایت با توجه به این برنامه کامل و دقیق میتوانیم با فاکتور بسیار بالا شما را به رشد و پیشرفت برسانیم.

سئوکار رشت
بررسی هزینه و قیمت طراحی ویسایت در رشت
سئو سایت رشت
هزینه و تعرفه خدمات سئو سایت رشت

تعرفه خدمات سئو وبسایت رشت

Tariff for SEO services of Rasht website

هزینه ای که شما بابت بهینه سازی سایت خود با هدف بالا آوردن سایت در گوگل و رونق کسب و کارتان پرداخت مینمایید، هزینه سئو سایت یا قیمت سئو سایت شما میباشد. تعرفه خدمات سئو و دستمزد سئوکار بر پایه سئو کلمات کلیدی ، سئو ساعتی، سئو ماهیانه و سئو پروژه ای متغیر میباشد. هزینه سئو سایت نسبت به میزان سختی کییورد و کلمات و همچنین سطح رقبا و سایت فعلی شما بررسی میگردد. زمانی که میخواهید به یک آژانس دیجیتال مارکتینگ سفارش سئو دهید، هزینه و قیمت سئو برای شما محاسبه میشود. 

تعرفه طراحی وبسایت رشت

Rasht website design tariff
طراحی سایت های جذاب، با قالبهای بروز، خاص و مدرن برای برند های صاحب نام و مورد توجه قرار گرفته کشور از سربلندی های ما میباشد. روش قیمت گذاری طراحی سایت و جدول تعرفه طراحی سایت در شرکت سئو وب سایت رشت با بصرفه و کمترین قیمت مقدوری معین میشود. شرکت سئو وب سایت رشت تلاش دارد تا سفارشهای مشتریان را در سریع ترین زمان و با دقت به سلایق و علاقه آنها طراحی و تحویل بدهد.
طراحی وبسایت رشت
سئو سایت رشت

موتور جست و جوی گوگل همواره به دنبال یافتن سایت هایی میباشد که دارای کیفیت لازم برای اضافه شدن به نتایج جستجوی خود (Search Engine Optimization) را دارا باشد. در حقیقت کاربری که از جست و جوی خود رضایت داشته باشد باز هم برای جستجو های بیشتر به سراغ گوگل می آید و همین روند هدف این موتور جستجو است. تلاش و مقصود هر شخص بعنوان وب مستر، ساخت سایتی است که ارزش واقعی اش را هم به کاربران و هم به موتور های جستجو اثبات کند. 

در حقیقت جواب دقیق و مشخصی را برای این سوال نمیتوان انتخاب کرد ولی بر اساس تحقیق های بسیار اثبات شده که عمر دامنه وبسایت در این پروسه نقش بسزا و تاثیرگذاری را دارا میباشد؛ البته در کنار آن کلمات کلیدی و مقدار رقابت در آن نیز بشدت اهمیت دارد.

بیشتر شرکت های معتبر سئو و بازاریابی محتوا مانند از تکنیک کلاه سفید استفاده می‌کنند.

  •  رتبه برتر در گوگل با استراتژی و سیاست تبلیغات و رپورتاژ!
  •  رتبه اول سرچ گوگل با تدوین سئو محلی!
  •  رتبه اول نتابج جستحوی گوگل با استفاده از اسنیپت های برجسته!
  •  رتبه اول گوگل باتدوین و برنامه ریزی سئو!

از کاربردی ترین و ساده ترین CMS (سیستم مدیریت محتوا) در جهان میتوان وردپرس را نام بر که هم اکنون بیشتر از پنجاه درصد از وبسایت ها در سراسر دنیا با وردپرس ساخته شده اند. وردپرس سیستمی تحت وب با متن باز میباشد که توسط زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده است که به پایگاه داده MySql متصل میشود.

طراحی یک وبسایت و سئو سایت (یا همان بهینه سازی وبسایت برای موتور های جست و جو) دارای مفهمومی متفاوت و جدا از یکدیگر میباشد. در مسیر راه اندازی یک کسب و کار  و فروشگاه آنلاین و همچنین عرضه خدمات اینترنتی باید در ابتدا برای خودتان بوسیله شرکت های طراحی سایت در رشت، درخواست طراحی وبسایت دهید و هنگامی که وبسایت داشتید میتوانید برای دیده شدن بیشتر و جذب مشتری در موتورهای جستجو از استراتژی سئو توسط شرکت سئو وبسیات رشت کمک گیرید.

هر دوی آنها برای داشتن یک وبسایت موفق با یکدیگر در ارتباط اند و برای دستیابی به موفقیت در سایت، میبایست همزیستی جامعی میان آنها صورت گیرد.

  • با داشتن سایت کاربران و مشتریان شما بدون محدودیت و 24 ساعته به خدمات شما دسترسی داشته و میتوانند اقدام به ثبت سفارش کنند. همچنین قادر به دسته بندی کردن محصولاتتان هستید و با وجود امکاناتی مانند جستجو محصولات، سبد خرید و اتصال به درگاه های بانکی دسترسی آسانتری را برای مشتری و حتی مدیریت و ادیت اطلاعات و محصولات خود به ارمغان خواهید آورد که همه این ها دلایل مهم و اساسی برای داشتن وبسایت و تاثیر گذاری آن بر کسب و کار و میزان درآمد شما خواهد بود.
به بالای صفحه بردن