خدمات طراحی سایت رشت

Rasht Website Design Services

سئو وب سایت رشت با استفاده از کارشناسان خبره و همچنین تجربیاتی متفاوت و مفید که طی یازده سال خدمات دیجیتال مارکتینگ کسب کرده است، آماده عرضه خدمات طراحی وب سایت های گوناگون می­باشد. تیم ما پیوسته قصد دارد با سیستم های آپدیت و مطالعاتی بر فرآیندهای نوین گوگل، وب سایت مورد نظر شما را در بهترین و ویژه ترین حالت ممکن، ارائه دهد. توجه داشته باشید، طراحی سایت قوی، ریسپانسیو و ایمن، قادر است آستانه ای بین ­المللی برای ارتباطات کسب و کاری شما با مخاطبینتان در سرتاسر جهان باشد و اطمینان حاصل کنید همه مشتریانی که به واسطه گوگل جذب می­کنید، واقعی ترین و ماندگار ترین‌ هستند.

طراحی وبسایت رشت
خدمات طراحی سایت شهر رشت

ثبت سفارش طراحی وبسایت رشت

Rasht site design order

مجموعه سئو وب سایت رشت یک شرکت معتبر طراحی سایت حرفه ای در عرصه تولید و طراحی سایت برای تمامی صنف های فعال در ایران است. طراحی سایت حرفه ای سبب پیشرفت مهارت شما میشود و مسیرهای جدیدی در بازاریابی برایتان به ارمغان خواهد آورد؛ طراحی وب سایت یا همان ساخت سایت از جمله خدماتی میباشد که شرکت سئو سایت رشت به شکلی کاملا حرفه ای و با قیمت مناسب در پلن های گوناگون عرضه میکند.

خدمات طراحی وب سایت در رشت

Website design services in Rasht

طراحی سایت سازگار با موبایل و تبلت

Mobile compatible site design

از نظر کاربر، دسترسی به مطالب میبایست از آغاز تا انتها بدون عیب باشد. فقط در حالتی میتوانید به این شرایط برسید که با طراحان وب نمونه و با مهارت کار کنید که درک عمیقی از این مفاهیم داشته باشند.

امکان دسترسی به پنل مدیریتی

Access the admin panel

در وردپرس امکان مدیریت قسمت های گوناگون بسیار آسان بوده و به سادگی با روش پنل مدیریتی، امکان پذیر میباشد. در قسمت مدیریت سایت همه عملیات مانند مدیریت مطالب، تصاویر، پیکربندی و تنظیمات کلی وبسایت و … صورت میگیرد.

تعیین برند در طراحی سایت

Determining the brand in site design

برند در هر وبسایت یکی از نشانه های تاثیر گذار در بازار های تجارت و طراحی سایت می باشد که طراح وب سایت به علت عدم تقارن اطلاعات در محیط های تجاری آن را مورد استفاده قرار میدهند.​

دسترسی آسان به مطالب

Easy access to content

در همان اغاز کار برای طراحی سایت و بالا بردن بازدید سایت، و همینطور بهبود و افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل میبایست تمرکزتان روی یافتن کلمات کلیدی باشد که نشان دهنده محتوا و اطلاعات شما میباشد.

ساختار اطلاعاتی در طراحی سایت

Information structure in site design

در طراحی سایت میبایست به رعایت اصولی و دسترسی کامل به اطلاعات، دسترسی سریع و آسان، دسته بندی منطقی و موضوعی مناسب برای راحتی مخاطبین توجه داشته باشید.

بررسی امکانات لازم طراحی سایت

Check required features of site design

با داشتن ابزارهای طراحی سایت میتوانید مدیریت کامل تری بر روی روال طراحی سایت داشته باشید. با استفاده از ابزارهای بهبود ساخت سایت رشت مثل وردپرس میتوان بررسی دقیق تری از طراحی سایت و روند آن انجام داد.

طراحی سایت رشت

ساخت و طراحی وبسایت وردپرسی

Setting up and designing a WordPress site

طراحی سایت وردپرسی رشت با سرعت بالا در حال غلبه بر جهان وب میباشند. وردپرس در آغاز، دستگاه کنترل محتوا بود که در راستای وبلاگ نویسی مورد استفاده قرار میگرفت. اما هم اکنون شمار کثیری از وبسایت های رشت و گیلان از این سیستم مدیریت محتوا بهره میبرند. طراحی سایت وردپرس رشت با زبان برنامه نویسی PHP نوشته میشود و به علت اینکه افزونه های متعدد گوناگونی را دارا میباشد، قادر است نیاز تمامی مشتریان را به بهترین نحو برطرف سازد. برای طراحی و راه اندازی سایت وردپرسی بهترین انتخاب استفاده از هاست های لینوکسی میباشد. ساخت و مدیریت سایت وردپرسی به صراحت از طراحی وبسایت هایی که بطور اختصاصی کدنویسی میشوند ساده تر میباشد؛ زیرا آموزش طراحی سایت های وردپرسی در همه ی وبسایت های دیا و به زبان های مختلف موجود است.

انواع خدمات طراحی سایت رشت

Types of website design services in Rasht

طراحی وبسایت فروشگاهی

با ازدیاد وبسایت های فروشگاهی و علاوه بر آن افزونی تمایل مشتری ها به این روش سفارش، سایت فروشگاهی و تاثیر آن در فروش محصول ها و معروف شدن برند، امتناع ناپذیر میباشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی میبایست به شکلی باشد که احساس ایمنی و اعتماد در خرید را به مشتری تلقین کرده و او را به یک مشتری دائمی بدل کند.

طراحی سایت های شرکتی

طراحی سایت شرکتی ، به منظور ارائه و عرضه نمونه کار ها و خدمات یک سازمان یا شرکت است. به علت بهره گیری کثیر کاربرها از اینترنت، داشتن وبسایت اختصاصی برای شرکت ها، به شدت حائز اهمیت میباشد و در رقابت آپشنی مثبت شمرده میشود. در حقیقت ارائه محصولات در وبسایت شرکتی ، خودش نوعی بازاریابی اینترنتی میباشد.

طراحی سایتی خبری

درصورتیکه به درآمد حاصل از تبلیغات اینترنتی در عرصه های گوناگون سر بزنید، متوجه خواهید شد بیشترین درآمد در سایت های خبری بدست می آید. درآمدهای میلیاردی که حاصل طراحی وبسایت‌ های خبری در عرصه های متفاوت است و می‌توانند تلاش کنند که همین مسئله ثبب میگردد کاربران را با سلایق مختلف را به خود جذب کنند.

طراحی سایت آموزشی

با فزایش استفاده از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای وب گردی و استفاده از فضای مجازی، ریسپانسیو و واکنشگرا بودن یک وبسایت از لازمه های وبسایت ها میاشد. قریب %50 از مخاطبان از موبایل و تبلت استفاده مینمایند و اگر که قالب سایت شما قابلیت نمایش در موبایل و تبلت نداشته باشد مشتریان بسیاری را از دست خواهید داد.

طراحی سایت آگهی و دایرکتوری

وبسایت های آگهی اصولا به دو قسمت تقسیم میشوند. دسته ای به تمام حوزه‌های خرید و فروش پرداخته مانند شیپور و دیوار که رقابت و بالا اوردن در نتایج صفحه های موتور جستجو مانند گوگل در آن دشوار میباشد. دسته دیگر تنها در یک عرصه ویژه فعالیت دارند که حتما با نمونه های زیادی در این گستره آشنا هستید؛ مانند: خودرو، ملک، و…

طراحی وبسایت صنعتی

وبسایت صنعتی با توانایی ارائه کار، کارخانه و مرکز صنعتی میبایست با کیفیت و اقتدار بالایی و طراحی سایت اختصاصی بشکلی حرفه ای انجام شود تا افزایش بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش فروش را در پی داشته باشد. سایت صنعتی باید این قابلیت را دارا باشد تا تجارت و کسب و کار را از حالت سنتی خارج کرده و در بازار های جهانی معرفی نماید.

به بالای صفحه بردن